ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : شیراز-خیابان عفیف آباد - مجتمع تجاری حافظ - طبقه سوم - واحد۹
  • درباره ما : شركت توليدي نوشا زاگرس يكي از شركت هاي بزرگ توليد كننده آبمعدني ۱۰۰% طبيعي با نام تجاري ويوانت در سال ۱۳۸۳ به ثبت رسيده است و در سال ۱۳۸۸ راه اندازي گرديد . منبع تامين كننده آبمعدني گواراي ويوانت از چشمه آيريداغ واقع در ارتفاعات زاگرس مي باشد كه از ذخيره آب مناسب داراي كيفيت شيميايي بسيار خوب،برخوردار است. آبي زلال ،عاري از ذرات معلق يا رسوب،عاري از آلودگي محيطي،بدون طعم،مزه،بو و رنگ. كا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت توليدي نوشا زاگرس يكي از شركت هاي بزرگ توليد كننده آبمعدني ۱۰۰% طبيعي با نام تجاري ويوانت در سال ۱۳۸۳ به ثبت رسيده است و در سال ۱۳۸۸ راه اندازي گرديد . منبع تامين كننده آبمعدني گواراي ويوانت از چشمه آيريداغ واقع در ارتفاعات زاگرس مي باشد كه از ذخيره آب مناسب داراي كيفيت شيميايي بسيار خوب،برخوردار است. آبي زلال ،عاري از ذرات معلق يا رسوب،عاري از آلودگي محيطي،بدون طعم،مزه،بو و رنگ. كارخانه آبمعدني ويوانت جزء بزرگترين و پيشرفته ترين كارخانه هاي آبمعدني ايران است كه در برنامه ريزي كوتاه مدت خود توليد آبمعدني و در برنامه ريزي بلندمدت توليد محصولات جديد از جمله ماءالشعير و نوشا به انرژي زا را در دستور كار خويش دارد.

    ظرفيت توليد معادل ۲۵۲۰۰ بطري در ساعت كه قابل افزايش تا ۲۷۸۰۰ بطري و۱۲۰۰۰ ليوان يكبار مصرف ۲۵۰ ميلي ليتري است. در حال حاضر آبمعدني در سه سايز ۱۵۰۰ سي سي،۵۰۰ سي سي و ۳۳۰ سي سي به همراه بر چسب و طراحي زيبا عرضه مي گردد. اين كارخانه مجهز به خط توليد مستقل به صورت كارتن جهت سفارش هاي خاص و صادرات مي باشد.

    شركت آبمعدني ويوانت خود را ناظر بر كيفيت آب آشاميدني موجود در سبد خريد خانواده مي داند. رسالت ما توليد محصول با بالاترين كيفيت و ترويج فرهنگ مصرف آب سالم به عنوان سالم ترين نوشيدني ، ايجاد اشتغال و كارآفريني و رضايت مشتري است. بدون ترديد در راستاي تحقق اين مهم گامهاي اساسي و بزرگي برداشته شده است. بهره گيري از تجهيزات و فناوريهاي برتر، دانش فني روز دنيا، خلق سازمان يادگيرنده ،استقرار سيستمهاي مديريتي كيفيت، استفاده از سرمايه هاي انساني متخصص، با انگيزه و مسئوليت پذير ، رويكردهاي نوين مديريتي ، سيستم هاي ارزيابي و كنترل تامين كنندگان مواد اوليه بر اساس استانداردهاي كيفيت به منظور اطمينان از ارسال محصولي با كيفيت، مطابق با خواسته مشتريان، منجر به متمايز كردن اين شركت از ساير رقبايش گرديده است.به پشتوانه چنين سرمايه هاي ارزشمندي و احساس مسئوليت اجتماعي براي معرفي برند در سطح جهاني،آبمعدني ويوانت در مدت زمان كوتاه توانسته است علاوه بر كسب رضايت و استقبال جامعه ، موفقيت هاي زيادي را به دست آورد كه اهم آنها تاييديه از انستيتيو پاستور فرانسه، كسب عنوان واحد نمونه كيفي در ۳ سال پياپي۸۹ ،۹۰، ۹۱، نشان استانداردهاي ملي ايران و جهان است.

    سپاس و ستايش بي حد بر آستان صفات بي همتاي احديت كه رحمت او پيوسته است و نعمت او نا گسسته . او كه در كمال رأفت و در نهايت عطوفت از طريق توليد و عرضه آبمعدني سالم به ما رخصت داد تا حافظ سلامتي و خدمتگزار هموطنان گرامي باشيم.

    اميد است كه در پرتو عنايت باريتعالي جهادگر توسعه ايران جاودان و ارتقاي سلامت آحاد جامعه باشيم.

    بستن