ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-اشرفی اصفهانی -جلال ال احمد -خیابان ارمکان یکم- کوچه سجادی- پلاک ۱۷
  • درباره ما : شرکت ایده نوین کیمیا فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای انواع  دکوراسیون داخلی و نما سازی ساختمان در سال ۱۳۸۵ آغاز نمود . هدف از ایجاد این مجموعه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در قالب پروژه های خانگی ، اداری ، فروشگاهی ، کلینیکی و ... بوده که در طی این چند سال با اجرای موفق پروژه های متنوع در زمینه های مدرن و کلاسیک به هدف خود نائل آمده است .اکنون نیز تلاش ما در پیش بردن پروژه هایی در قالبط ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ایده نوین کیمیا فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای انواع  دکوراسیون داخلی و نما سازی ساختمان در سال ۱۳۸۵ آغاز نمود . هدف از ایجاد این مجموعه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در قالب پروژه های خانگی ، اداری ، فروشگاهی ، کلینیکی و ... بوده که در طی این چند سال با اجرای موفق پروژه های متنوع در زمینه های مدرن و کلاسیک به هدف خود نائل آمده است .

    اکنون نیز تلاش ما در پیش بردن پروژه هایی در قالبطراحی و اجرای دکوراسیون های روز دنیا بوده و امیدواریم همواره بتوانیم با ارائه طرحهای خلاقانه ، کاربردی و جذاب و با استفاده از بهترین ابزار و امکانات و مواد اولیه با کیفیت ، کلیه نیازهای شما مشتریان عزیز را پاسخگو باشیم.

    ضمنا آماده همکاری با تمامی انبوه سازان محترم در کمترین زمان و بالاترین کیفیت نیز می باشیم .

    بستن
محصولات
کاغذ دیواری قابل شستشو
کاغذ دیواری قابل شستشو
پارکت لمینت آلمانی
دیوارپوش پی وی سی
کامپوزیت فایبر گلاس
کفپوش پی وی سی