ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۳۰۲, No. ۴۰۱ Jinxing Road, Liaobu Town, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : مجموعه ای از تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش به عنوان یکی از ابزارهای اندازه گیری دقیق ، تولید کنندگان تجهیزات اتوماسیون بصری ، راه اندازی انواع سیستم های اندازه گیری تصویر ترکیبی و سیستم های اندازه گیری بینایی لیزری ، در داخل است بازرسی سهم بازار صنعت بیش از ۵۰. در عین حال ، این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات بازرسی با دقت بالا را برای برآوردن نیازهای فردی شرکت های مشهور بین المللی توسعه داده ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه ای از تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش به عنوان یکی از ابزارهای اندازه گیری دقیق ، تولید کنندگان تجهیزات اتوماسیون بصری ، راه اندازی انواع سیستم های اندازه گیری تصویر ترکیبی و سیستم های اندازه گیری بینایی لیزری ، در داخل است بازرسی سهم بازار صنعت بیش از ۵۰. در عین حال ، این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات بازرسی با دقت بالا را برای برآوردن نیازهای فردی شرکت های مشهور بین المللی توسعه داده است و پیشرفت های پیشرو در بازرسی بدون سرنشین داشته است ، که منجر به اصلاح صنعت آزمایش تصویر شده است.
    دفتر مرکزی این شرکت در شهر ، استان گوانگدونگ است که به عنوان کارخانه جهانی شناخته می شود. شرکت ها به فلسفه تجاری "مبتنی بر مردم ، پردازش خوب ، نوآوری ، توسعه پایدار" ، مبتنی بر کارکنان فنی عالی ، با سالها تجربه اندازه گیری و نیروی فنی قوی ، همراه با فناوری پیشرفته بین المللی ، تعدادی از فناوری های برجسته و برتر پایبند هستند. دستگاه های اندازه گیری نوری با کیفیت بالا ، توسعه یافته و ارائه طرح اندازه گیری کامل ، دستگاه های حرفه ای با کیفیت بالا و خدمات یکپارچه مانند پیشرفت های جدید برای بهبود م کیفیت اندازه گیری و رقابت در بازار.
    محصولات ما به طور گسترده ای در ماشین آلات ، الکترونیک ، قالب گیری ، قالب تزریق ، سخت افزار ، لوازم برقی لاستیکی ، ولتاژ پایین استفاده می شود. مواد مغناطیسی ، فلز دقیق ، مهر زنی دقیق ، اتصالات ، اتصالات ، پایانه ها ، تلفن های همراه ، لوازم برقی ، رایانه ، تلویزیون ، برد مدار چاپی ، برد مدار چاپی ، ماشین ، تجهیزات و ابزار پزشکی ، ساعت ، ابزار و متر ، پیچ ، فنر ، چرخ دنده ، بادامک ، پیچ پیچ ، اندازه گیری شعاع ، مدل نخ ، سیم و کابل ، ابزار ، یاتاقان ، قطعات مهر شده ، غربال ، غربال آزمایش ، غربال سیمان ، غربال (مش فولادی ، استنسیل ) و سایر صنایع و م تحقیقات علمی ، کالج ها و دانشگاه ها ، م اندازه گیری و شرکت های اندازه گیری اتاق ؛ در عین حال ، این شرکت همچنین به خدمات هوافضا ، شرکت های صنایع نظامی و سایر صنایع وزارت فضا نیز خدمات می دهد.
    این شرکت به قدرت تحقیق و توسعه خود متکی است ، با توجه به نیازهای اندازه گیری ویژه مشتریان ، ما می توانیم ابزارهای اندازه گیری یا راه حل هایی را که نیازهای مشتریان را برآورده می کند ، تولید و تولید کنیم. خدمات حرفه ای قبل و بعد و فروش. قبل از فروش: مهندسان فروش شرکت از طریق آموزش های دقیق ، با دانش محصول و فناوری اندازه گیری ، پس از برش ، واقعاً نیازهای مشتری را درک می کنند ، مناسب ترین ابزار اندازه گیری اطلاعات را ارائه می دهند ، دشواری و مشکل مشتری برای انجام دقیق ترین توضیحات ، با توجه به نیازهای مشتری ، الزامات مختلف برای ارائه مناسب ترین اطلاعات محصول جدید ، اندازه گیری مکان برای برنامه ریزی برنامه مشتری ، برای دسترسی مشتریان به بهترین منابع و پشتیبانی مشاوره ای در فرآیند خرید.
    عمده مشتریان شناخته شده این شرکت و غیره هستند. سالهاست که ما عمیقا در خط مقدم کاربران قرار گرفته ایم و درک درستی از نیازهای واقعی کاربران در صنعت داریم. ما انواع مختلفی از الزامات اندازه گیری و آزمایش را پیشنهاد کرده ایم که برای خود کاربران مناسب تر است تا خواسته های افزایش دهنده کیفیت مشتریان را برآورده سازد. ما مدیریت کیفیت را پیاده سازی کرده و گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را گذرانده ایم. این شرکت در مجموع بیش از ۵۰ اختراع ثبت اختراعی کاربردی دارد ، این شرکت دارای تیم طراحی سخت افزار و نرم افزار قوی است ، این شرکت با قدرت تحقیق و توسعه قوی و ظرفیت تولید ، می تواند دستگاه اندازه گیری را برای برآوردن نیازهای مشتری طراحی و تولید کند ملاقات یا ارائه راه حل های اتوماسیون بصری حرفه ای.

    بستن