ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Unit ۵۵,No.۲۱۵۵, Lianhua Road, Minhang District, Shanghai,China(۲۰۱۱۰۹)
  • درباره ما : اولین تولید کننده حرفه ای تحقیق و توسعه ، تولید و فروش در چین ، در زمینه تولید کویل های روگوفسکی ، یکپارچه ساز و اندازه گیر قدرت ، تجزیه و تحلیل کیفیت قدرت با حقوق مالکیت معنوی اختصاصی تخصص دارد. ما همچنین پشتیبانی فنی و تجهیزات سخت افزاری را برای راه حل های جامع نظارت بر توان ، شبکه هوشمند و سرور ابری ارائه می دهیم. دارای دو شرکت تابعه است.۱. به عنوان نام تجاری شرکت تلقی می شود.۲.مسئول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    اولین تولید کننده حرفه ای تحقیق و توسعه ، تولید و فروش در چین ، در زمینه تولید کویل های روگوفسکی ، یکپارچه ساز و اندازه گیر قدرت ، تجزیه و تحلیل کیفیت قدرت با حقوق مالکیت معنوی اختصاصی تخصص دارد. ما همچنین پشتیبانی فنی و تجهیزات سخت افزاری را برای راه حل های جامع نظارت بر توان ، شبکه هوشمند و سرور ابری ارائه می دهیم. دارای دو شرکت تابعه است.
    ۱. به عنوان نام تجاری شرکت تلقی می شود.
    ۲.مسئول تجارت بین المللی است. به عنوان یک شرکت ملی با تکنولوژی بالا ، دارای تعدادی گواهینامه صنعتی ملی ، شلوار برای اختراع ، گواهی مالکیت معنوی و کپی رایت نرم افزار است. علاوه بر این ، ما دارای بخش تحقیق و توسعه ویژه ، همکاری با دانشگاه شانگهای جیاوتونگ و دانشگاه صنعتی چین جنوبی هستیم تا هر سال محصولات جدیدی را برای استاندارد شبکه برق توسعه دهیم. دارای یک تیم تحقیق و توسعه قوی ، تعدادی از تکنسین های مختلف است. و کارگران بیش از ۵۰ ، لیسانس بیش از ۶۰، ، مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر از ۱۰. است. ما حتی دارای بسیاری از تجهیزات بین المللی پیشرفته تولید تمام اتوماتیک و ابزارهای دقیق کالیبراسیون هستیم. مساحتی حدود ۲۰۰۰ مربع را پوشش می دهد. ما دارای بیش از ۱۰۰ مجموعه تجهیزات آزمایش و تولید در سطح جهانی شامل ژنراتور هارمونیک جریان و ولتاژ ۳ فاز ، ژنراتور جریان زیاد ، اسیلوسکوپ ، مولتی متر با بیت بالا ، ژنراتور رعد و برق ، ژنراتور هارمونیک ، دستگاه جوش نقطه ای فرکانس متوسط ​​، اکسترودر ، دستگاه سلب ، سیم دستگاه برش و دستگاه سیم پیچ اتوماتیک ۲۴ ساعته. هر دستگاه سیم پیچ توسط ۴ موتور سروو کنترل می شود که توسط خودمان برنامه نویسی می شود. در چین ، در حال حاضر فقط دستگاه سیم پیچ نیمه اتوماتیک وجود دارد. ما به طور مستقل سیستم کالیبراسیون خودکار را بر اساس ، متشکل از کارت اکتساب توسعه داده ایم ، این سیستم صحت ۰.۱٪ را توسط موسسه برق تأیید کرده است. علاوه بر این ، راه حل های سفارشی سازی نیز وجود دارد ، از جمله طراحی یکبار مصرف و تولید حجم . در طول سالها تلاش ، ما با شهرت خوب موفق شده ایم. محصولات ما در حال حاضر دارای بسیاری از گواهینامه های جهانی مانند بوده و مستقیماً به بیش از ۷۰ کشور جهان صادر می شود. ما حتی تأمین کننده بسیاری از شرکتهای معروف بین المللی مانند و غیره بوده ایم. ما یک همکاری طولانی مدت با چندین شرکت اکسپرس ، مانند هستیم ، که خدمات بین المللی مناسب را به مشتریان ارائه می دهیم. خدمات درب. هر سال بیش از ۴۰۰ هزار عدد کویل مختلف تولید می کرد. حجم فروش کویل روگوفسکی در چین شماره ۱ است. هر مدل قبل از ارسال یک گزارش کالیبراسیون منحصر به فرد دارد. زمان تحویل بسیار کوتاه است ، تقریباً ۳-۵ روز برای نمونه ها. ۱۵ روز برای کالاهای انبوه. ما قول دادیم که اگر مشکلی در طول استفاده در یک سال وجود داشته باشد ، ۱ عدد مدل جدید را برای جایگزینی ارسال می کنیم. در بلند مدت ، تلاش کرده است همراه با مشتریان خود را در راه هموار بهبود بخشد. هدف ما پیگیری مداوم و توسعه محصولات جدید با کیفیت بالا برای ارائه انتخاب بیشتر به مشتریان است. اگر به یک شریک پایدار ، صادق و حرفه ای نیاز دارید ، لطفاً را انتخاب کنید. شعار شرکت: شغل ، موفقیت در کوشش ، اتلاف در بازی ، عمل در فکر ، نابود کردن بدون فکر.

    بستن
محصولات
سیم پیچ Rogowski انعطاف پذیر سری MRC Ø6 Mini
سیم پیچ روگوفسکی انعطاف پذیر Ø8 نوع پیچ
Ø8 سیم پیچ انعطاف پذیر روگوفسکی
سیم پیچ Rogowski انعطاف پذیر SRC Ø12 با حساسیت بالا
کویل روگوفسکی انعطاف پذیر FCT Ø11
سنسور جریان STP 3 در 1 پورت RJ45
سیم پیچ روگوفسکی انعطاف پذیر ZRC Ø8
سیم پیچ روگوفسکی H-FCT Ø8 فرکانس بالا
سیم پیچ روگوفسکی انعطاف پذیر TRC Ø6
دستگاه جوش WCT کویل روگوفسکی
ترانسفورماتور جریان هسته تقسیم شده ضد آب FSCT
سیم پیچ روگوفسکی ولتاژ متوسط MVRCS
سیم پیچ صلب روگوفسکی RCT
سیم پیچ صلب روگوفسکی KRC
تحلیل کیفیت برق MQ21
آنالایزر کیفیت سه فاز برق دستی Mi550
کنتور برق دستی سه فاز ME435
ثبت اطلاعات دستی ME440
کنتور برق سه فاز ME531
کنتور برق سه فاز ME631
میز انتخاب کنتور برق
کنتور برق سه فاز ME437
کنتور هوشمند چندکاره سه فاز ME237