ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲۵.GaoXin ۶th Road,Hi-Tech Zone,Xi'an,P.R.China,۷۱۰۰۶۵
  • درباره ما : شرکت دکو به عنوان یکی از شرکای استراتژیک صنعت هواپیمایی چین ، عمدتاً به توسعه ، ساخت و بازاریابی تراش های کوچک با نام تجاری ، ابزار اندازه گیری دقیق برای سالهای زیادی در سرزمین اصلی چین اختصاص داده است. ما همیشه معتقدیم که می توانیم از طریق محصولات با کیفیت و خدمات تعالی خود ، همراه با شرکا و مشتریان گرانقدر رشد کنیم و به سود چند طرفه پی ببریم. امروز ، ما در حال تبدیل شدن به یکی از تأمین ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت دکو به عنوان یکی از شرکای استراتژیک صنعت هواپیمایی چین ، عمدتاً به توسعه ، ساخت و بازاریابی تراش های کوچک با نام تجاری ، ابزار اندازه گیری دقیق برای سالهای زیادی در سرزمین اصلی چین اختصاص داده است. ما همیشه معتقدیم که می توانیم از طریق محصولات با کیفیت و خدمات تعالی خود ، همراه با شرکا و مشتریان گرانقدر رشد کنیم و به سود چند طرفه پی ببریم. امروز ، ما در حال تبدیل شدن به یکی از تأمین کنندگان عمده این زمینه ها در چین هستیم.
    ما ابزار کوچک دقیق را بر اساس فناوری وارداتی ، با لوازم جانبی با کیفیت بالا (مانند پیچ ​​گوشتی ، خطی و غیره) و سیستم جهانی کنترل توسعه دادیم. ابزارهای ما عمدتا در حمل و نقل هوایی ، اتومبیل ، الکترونیک ، ساعت ، ابزار نوری ، قالب ، کامپیوتر ، تجهیزات پزشکی و غیره استفاده می شود. در حال حاضر ، این ابزار آلات از طریق کیفیت ، هزینه و خدمات خود از شهرت خوبی در بین مشتریان برخوردار شده اند.
    همانطور که می دانیم ، ابزار اندازه گیری دقیق اصلی ترین ماشین های دقیق با کیفیت بالا هستند. شاخص ها (شاخص های شماره گیری ، شاخص های آزمایش شماره گیری و نشانگرهای دیجیتال) ، میکرومتر و ضخامت سنجها اصلی ترین محصولات اندازه گیری دقیق ما هستند. مراکز ماشین آلات ، ابزار بازرسی و کارکنان آموزش دیده هر ابزار را با دقت بالا خود اطمینان می دهند!
    "خدمات ، یکپارچگی ، خلاقیت و تعالی" همیشه ارزش و اصل اصلی ما است. ما مشتاقانه منتظر ارائه مشتریان با ارزش خود ، داخلی و خارجی با محصولات با کیفیت و خدمات عالی هستیم تا ارزش واقعی را برای مشتریان گرامی ، شریک و کارکنان خود ایجاد کنیم.

    بستن
محصولات
KM-112-57-10
KM-112-35-4N
KM-112-55-10
KM-112-35-4
KM-112-40SZ-10
KM-112-60-10
KM-112-40-3
KM-112-40-1
KM-112-16-2.5
KM-112-60X-10
KM-112-60F-3
KM-112-60Q-10