ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۴۸ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCNBKU1oAfmweLoNGby8YhHQ
  • آدرس : No. ۱۲ Xiyuan ۱st Road, West Lake Science Park, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : تجهیزات ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد ، این شرکت سابق و بزرگتر با تکنولوژی پیشرفته اختصاص داده شده به نوآوری ، توسعه و استفاده از تست باتری ، نگهداری و فن آوری شارژ در چین است. سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیون است ، شامل ۵۰۰۰ ، ۲۰+ تیم حرفه ای تحقیق و توسعه ، فن آوری پیشرفته تولید پیشرفته ، سیستم مدیریت تولید است. ما در تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید و فروش تسترهای باتری با دقت بالا ، د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تجهیزات ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد ، این شرکت سابق و بزرگتر با تکنولوژی پیشرفته اختصاص داده شده به نوآوری ، توسعه و استفاده از تست باتری ، نگهداری و فن آوری شارژ در چین است. سرمایه ثبت شده ۱۰ میلیون است ، شامل ۵۰۰۰ ، ۲۰+ تیم حرفه ای تحقیق و توسعه ، فن آوری پیشرفته تولید پیشرفته ، سیستم مدیریت تولید است. ما در تحقیق و توسعه ، طراحی ، تولید و فروش تسترهای باتری با دقت بالا ، دستگاه های تعمیر باتری ، شارژرهای هوشمند ، شارژرهای توزیع شده و سیستم های تبادل برق هوشمند تمرکز می کنیم. بر اساس محصولات با کیفیت بالا ، ما خدمات پس از فروش انسانی ، آموزش فنی و خدمات فنی مادام العمر را همزمان ارائه می دهیم.
    در ابتدای تاسیس ، مأموریت و چشم انداز "مردم می توانند راحت تر از وسایل نقلیه الکتریکی استفاده کنند" و "خود را به عنوان رهبر بازار راه حل قدرت برای صنعت برق چین" معرفی کنند. فعالانه نوآوری در فن آوری و نوسازی صنعتی را هدایت می کند ، توسعه صنعت را با مزایای تکنولوژیکی و خدماتی هدایت می کند و انواع موفقیت های پیشرو در صنعت را با نتایج عالی ایجاد می کند.
    تا به امروز به یک مارک برتر در صنعت ادغام تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات تبدیل شده است. ، که متعهد به ارائه دهنده راه حل های قدرت در صنعت خودروهای الکتریکی چین است ، در مستقر است و دارای یک زنجیره خدمات در سراسر کشور در پکن ، شانگهای ، شنژن ، جیانگ سو ، شاندونگ ، هنان ، هبی ، شانشی ، گوانگشی ، هوبئی است. ، سیچوان ، هاینان ، شانکسی و سایر استان ها و شهرها. زنجیره خدمات در سراسر کشور در حال گسترش است و در حال مدرن شدن است. در همان زمان ، با یک سرعت ثابت وارد بازارهای بین المللی شده و محصولات ما به اروپا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آمریکای جنوبی ، آفریقا و سایر کشورها و مناطق صادر می شود!
    مطابق با روند توسعه صنعت خودروهای الکتریکی ، یک شرکت تابعه ، . ، در آگوست ۲۰۱۲ تاسیس شد. این شرکت به عنوان یک شرکت رشد در صنعت انرژی جدید ، بر ارائه فناوری های جدید مانند شارژ هوشمند وسایل نقلیه الکتریکی ، تعویض انرژی مشترک و سایر راه حل های مربوط به انرژی تمرکز دارد. اعضای تیم متشکل از یک گروه از افراد ارشد و استعدادهای جوان با تجربه غنی در زمینه شارژ و تعویض انرژی جدید و حوزه اینترنت هستند.
    به منظور پاسخگویی به تقاضای ملی برای صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاهش انتشار و سفرهای کم امیدوار است که بتواند در آینده با استفاده از غارهای شارژ ، اجرای تعاملی اینترنت انرژی و اینترنت وسایل نقلیه را برای ترکیب منطقی شهری برنامه ریزی و طراحی با ساخت پارکینگ ، ساخت زیرساخت های شارژ مانند تیرهای شارژ ، ایستگاه های شارژ و تعویض شهری و ایستگاه های شارژ سریع بین شهری را تسریع می کند.
    در آینده ، با شرکای خود همکاری خواهد کرد تا از تجربه فنی به دست آمده در زمینه انرژی الکتریکی برای پشتیبانی از حمل و نقل و کمک به صنعت انرژی جدید استفاده کند!

    بستن