ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : CHATING VILLAGE, YINZHOU DISTRICT, NINGBO, CHINA
  • درباره ما : کارخانه ابزارآلات هوایی نینگبو سینپا در اکتبر ۲۰۰۱ تأسیس شد و بیش از ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد. این مجموعه یکپارچه صنعت و تجارت است. شرکت تجارت بین المللی نینگبو جومسون ، با مسئولیت محدود شرکت شعبه ای برای تجارت و صادرات است. در حال حاضر ، حدود ۱۵۰ کارمند و بخشهای مختلف در مشغول به کار هستند ، از جمله بخش فروش ، بخش خرید ، بخش تولید ، بخش فناوری ، بخش آزمایش و بخش بعد از فروش. تجارت ما ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه ابزارآلات هوایی نینگبو سینپا در اکتبر ۲۰۰۱ تأسیس شد و بیش از ۱۰ هزار متر مربع مساحت دارد. این مجموعه یکپارچه صنعت و تجارت است. شرکت تجارت بین المللی نینگبو جومسون ، با مسئولیت محدود شرکت شعبه ای برای تجارت و صادرات است. در حال حاضر ، حدود ۱۵۰ کارمند و بخشهای مختلف در مشغول به کار هستند ، از جمله بخش فروش ، بخش خرید ، بخش تولید ، بخش فناوری ، بخش آزمایش و بخش بعد از فروش. تجارت ما به بسیاری از کشورهای اروپا ، آمریکا و جنوب آسیا گسترش یافته است.
    سینپا از زمان تاسیس به سرعت پیشرفت کرده است. از ابتدا مقدار فروش سالانه فقط حدود نیم میلیون دلار بود. اما اکنون بیش از ۱۵ میلیون دلار درآمد دارد. مجهز به بیش از صد دستگاه ، محفظه آزمایش اسپری نمک ، تست فشار هیدرولیک ، دستگاه تست پیچش و غیره ، کیفیت محصول ما توسط مشتریان جدید و قدیمی به طور مداوم پذیرفته شده است. و ما با سیستم مدیریت کیفیت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
    محصولات ما عمدتا شامل کوپلینگ هوا ، ابزار هوا ، ابزار دستی و ابزار الکترونیکی است. و به طور گسترده ای در منطقه صنعت و منطقه داخلی و حتی منطقه تعمیر خودرو استفاده می شود.
    خدمات پس از فروش ما به خوبی کیفیت محصول ماست. هنگامی که مشتریان در انجام ترخیص سفارشی یا مواجهه با کیفیت نامناسب محصولات با مشکلی روبرو می شوند ، ما اولین بار این راه حل را ارائه می دهیم و عملی می کنیم.
    ابزار و خدمات حرفه ای تعهد بازار برای است. بنابراین ، انتخاب برای انتخاب آینده ای روشن است!

    بستن
محصولات
اتصال 63 میلی متری شماره گیری مرکز عقب
50 میلی متر DIAL CENTER BACK اتصال
باد لاستیک STG-01A
باد لاستیک STG-05C (سنج روغن)
لاستیک CHUCK ATC-02
DIAL TYPE TIR GAUGE SDG-16
برزهای کاربید
گرومت سوپاپ
سیستم مانیتورینگ فشار لاستیک
کانکتور سه طرفه SP007A (برنج)
سوئیچ فشار SP039
تفنگ بادی AHC-25