ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۳۶ Yongfeng Road,Qinhuai District,Nanjing,Jiangsu,China
  • درباره ما : شرکت در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، با قدرت تحقیقات علمی آموزش دانشگاه عادی نانجینگ ، ما "مرکز تحقیق و توسعه تجهیزات آموزشی مدرن ، مرکز کاربرد برنامه درسی ، مرکز خدمات فنی" را ایجاد کرده ایم و یک تیم تحقیق و توسعه در سطح کلاس اول داخلی ایجاد کرده ایم. در حال حاضر ، این مرکز متشکل از بیش از ۵۰ پرسنل تحقیق و توسعه حرفه ای ، از جمله ۳ پزشک و ۷ استاد است. علاوه بر این ، ما همچنین نزدیک به ۳۰ استاد م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، با قدرت تحقیقات علمی آموزش دانشگاه عادی نانجینگ ، ما "مرکز تحقیق و توسعه تجهیزات آموزشی مدرن ، مرکز کاربرد برنامه درسی ، مرکز خدمات فنی" را ایجاد کرده ایم و یک تیم تحقیق و توسعه در سطح کلاس اول داخلی ایجاد کرده ایم. در حال حاضر ، این مرکز متشکل از بیش از ۵۰ پرسنل تحقیق و توسعه حرفه ای ، از جمله ۳ پزشک و ۷ استاد است. علاوه بر این ، ما همچنین نزدیک به ۳۰ استاد متنوع رشته و معلمان خط مقدم را که از دانشگاه عادی نانجینگ و مدارس اصلی و متوسطه می آیند استخدام کرده ایم تا مشاوران تحقیق و توسعه ما باشند. هدف آن تمرکز بر تحقیق در مورد تجهیزات آموزش دیجیتال ، توسعه دوره ها و آزمایش ها ، بهره برداری ، طراحی ، تدوین و انتشار مطالب آموزشی مرتبط ، آموزش معلمان و غیره است. سالهاست که سرعت توسعه بالایی را حفظ می کند. محصولات ما نه تنها سهم بازار بالایی در بازار داخلی دارند ، بلکه در بازارهای بین المللی نیز به بیش از ۲۰ کشور و منطقه مانند ایالات متحده ، آلمان ، لهستان ، ایتالیا ، روسیه ، مکزیک ، برزیل ، امارات متحده عربی صادر شده اند. ، اندونزی و سایر کشورها. ما تجربه موفق غنی را جمع آوری کردیم. از تحقیق و توسعه تا تولید ، ما راه حل ، طراحی ویژه ، محصولات نهایی و بهترین خدمات را ارائه می دهیم.
    صلاحیت ها.و سایر سیستم های بین المللی را تصویب کرده است. در همین حال ، ما "شرکت های خصوصی فناوری علوم جیانگ سو" ، "شرکت دو نرم نرم استان جیانگ سو" و سایر احراز هویت را به دست آورده ایم. این عناوین افتخاری به این معنی است که ما استاندارد سازی ، سیستم سازی و سطح مدیریت بالایی را در اختیار داریم. علاوه بر این ، به ۸ حق اختراع اختراع ملی ، ۲۹ حق ثبت اختراع مدل ملی و ۴۰ حق چاپ نرم افزار ملی اعطا شده است.

    بستن