ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۴ floor, A۲ building, HUAFA Industrial Park, ۴ Fuyuan Road, Fuyong, Baoan District, Shenzhen
  • درباره ما : شنژن یک شرکت متخصص در تولید و راه اندازی ابزارهای مختلف دیجیتال است. از زمان ظهور دهه ۹۰ قرن گذشته ، محصولات ، پس از سالها سابقه ، مارک توسط تعداد زیادی از کاربران شناخته شده و دوست داشته شده است ، یک ستاره درخشان در صنعت ابزار و ابزار الکترونیکی است.این شرکت با کیفیت بالا ، کارایی بالا ، تیم تحقیق و توسعه با تجربه و استعدادهای مدیریتی را در روند چندین ساله کارآفرینی ایجاد کرده است. این ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن یک شرکت متخصص در تولید و راه اندازی ابزارهای مختلف دیجیتال است. از زمان ظهور دهه ۹۰ قرن گذشته ، محصولات ، پس از سالها سابقه ، مارک توسط تعداد زیادی از کاربران شناخته شده و دوست داشته شده است ، یک ستاره درخشان در صنعت ابزار و ابزار الکترونیکی است.
    این شرکت با کیفیت بالا ، کارایی بالا ، تیم تحقیق و توسعه با تجربه و استعدادهای مدیریتی را در روند چندین ساله کارآفرینی ایجاد کرده است. این توانایی توسعه ، تولید و بازاریابی کاملاً مستقل از محصول را دارد. شرکت ما همیشه سنت خوب ابزار را حفظ کرده است: "برنده شدن با کیفیت ، صرفه جویی در شهرت" و ارائه مداوم محصولات جدید با کیفیت بالا و قیمت پایین برای تعداد زیادی از کاربران. پس از تجمع فنی طولانی مدت ، ما تعدادی سری مولتی متر دیجیتال بزرگ ، متوسط ​​و کوچک ، انبردست ، انبر جریان نشتی ، متر ، جداول مقاومت زمین ، انواع محصولات مانند دماسنج ، دور سنج و غیره را تولید کرده ایم.
    امروزه ، ما در هر شهر چین نمایندگی داریم. همزمان ، ما با موفقیت وارد بازارهای خارج از کشور بسیاری از کشورها شده ایم. ما در تلاشیم تا بهترین محصولات و صمیمی ترین خدمات را برای همه مشتریان خود ارائه دهیم.

    بستن
محصولات
BM2000B
BM2000A
BM4200
BM4100
BM3549
BM3548
BM500A
BM3546
BM853A DC/AC clamp meter
BM852AAC clamp meter
BM851A clamp meter
BM820A mini clamp meter
BM528A clamp meter
BM855A clamp meter
BM6013B
BM823A mini DC/AC clamp m
BM801A AC clamp meter
BM819 clamp meter
BM2060
BM8236
BM8235
BM8234