ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۵۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۱۰۳۲, Xinghan Road, Hantai District, Hanzhong, Shaanxi, China (Mainland)
  • درباره ما : بازاریابی با نام تجاری مایک شرکت حرفه ای با فناوری پیشرفته است که متعهد به تحقیق ، توسعه ، طراحی ، ساخت و فروش سلولهای لودر ، فشار سنج های با مقاومت بالا و فرستنده های فشار با نام تجاری است. آنها می توانند در زمینه اندازه گیری نیرو سنتی اعمال شوند و همچنین در خطوط تولید اتوماسیون صنعتی و صنعت متالورژی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.دیدار با الزاماتبه عنوان یک شرکت دارای گواه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بازاریابی با نام تجاری ما
    یک شرکت حرفه ای با فناوری پیشرفته است که متعهد به تحقیق ، توسعه ، طراحی ، ساخت و فروش سلولهای لودر ، فشار سنج های با مقاومت بالا و فرستنده های فشار با نام تجاری است. آنها می توانند در زمینه اندازه گیری نیرو سنتی اعمال شوند و همچنین در خطوط تولید اتوماسیون صنعتی و صنعت متالورژی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.
    دیدار با الزامات
    به عنوان یک شرکت دارای گواهینامه ، کلیه محصولات الکترونیکی ما عملکرد خوب و کیفیت بالایی دارند زیرا همه محصولات باید چندین بار آزمایش شوند و قبل از ارسال از کارخانه باید تحت بازرسی دقیق قرار گیرند. در نتیجه ، لودسل های ما از الزامات عبور کرده اند و فرستنده های فشار نیز از استانداردهای عبور کرده اند.
    مفهوم خدمات: رضایت مشتری پیگیری همیشگی ماست
    با چندین سال تجربه در ساخت و فروش لودسل ، فشار سنجها و فرستنده های فشار ، ما همیشه به مفهوم خدمات خود "رضایت مشتری پیگیری همیشگی ماست" پایبند هستیم و یک تیم حرفه ای در زمینه سنسور ساخته ایم تا مشتریان درجه یک را به مشتریان ارائه دهیم محصولات ، خدمات درجه یک ، شهرت درجه یک و اصول درجه یک.
    صادرات به بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان
    با کیفیت بالا و خدمات خوب ، محصولات ما به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر شده است که شامل ایالات متحده و همچنین محصولات اروپا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و آمریکای جنوبی است.

    بستن