ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۵F,Block B,Yanxiang City Square, Hi-Tech District Xi'an, ۷۱۰۰۰۰ ,China.
  • درباره ما : ما یکی از صنایع داروی خام چین و شرکت ادغام تجارت هستیم. ما استروئیدهای داروخانه ، انسانی ، عصاره گیاه و سایر مواد اولیه تغذیه ای را صادر می کنیم. در حال حاضر ، ما بیش از ۱۰۰ محصول صادر می کنیم و با شرکت های بیش از ۵۰ کشور جهان همکاری می کنیم. در آینده ، صنایع بیشتری را در رابطه با دارو ، محصولات بهداشتی فراهم خواهیم کرد.هدف ما ارائه محصولات با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و راه حل هایی است که ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ما یکی از صنایع داروی خام چین و شرکت ادغام تجارت هستیم. ما استروئیدهای داروخانه ، انسانی ، عصاره گیاه و سایر مواد اولیه تغذیه ای را صادر می کنیم. در حال حاضر ، ما بیش از ۱۰۰ محصول صادر می کنیم و با شرکت های بیش از ۵۰ کشور جهان همکاری می کنیم. در آینده ، صنایع بیشتری را در رابطه با دارو ، محصولات بهداشتی فراهم خواهیم کرد.
    هدف ما ارائه محصولات با کیفیت بالا ، قیمت مناسب و راه حل هایی است که مشتریان ما را راضی کند.
    برای مشتریان ، ما قول می دهیم خدمات بالایی را ارائه دهیم. ما همچنین به بهبود خدمات خود ادامه می دهیم تا نیازهای مختلف مشتریان مختلف را برآورده کنیم.
    به عنوان تولید کننده برجسته مواد اولیه استروئید. و پپتیدها ، ما در زمینه تولید مواد اولیه با کیفیت بالا و قابل اعتماد تخصص داریم ، که به طور گسترده ای در زمینه های غذایی ، بهداشتی ، آرایشی ، دارویی و بدن سازی استفاده می شود ، ما یک تیم مدیریت و فناوری را تشکیل داده ایم که با برخی آزمایشگاه های خارج از کشور همکاری نزدیک دارد بسیار از حمل و نقل و کالاهای ایمن ما.
    لطفا تماس خود را از ما دریغ نکنید.

    بستن
محصولات
عصاره ریزوم سالومونسل
عصاره Morinda Officinalis
عصاره Eucommia ulmoides
عصاره کوردیپس میلیتاریس
عصاره دانه پیاز غده
عصاره سیستانچ توبولوزا