ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۴۶۹ Luoyang Road, Miinhang District, Shanghai, China
  • درباره ما : به عنوان یک تولید کننده پیشرو در بین مواد خشک کننده ، متخصص در زمینه تولید محصولات خشک کن با کیفیت بالا و راه حل های پیشرفته ضد رطوبت برای مشتریان در صنایع الکترونیک ، پزشکی ، غذایی ، بیوتکنولوژی ، سخت افزار ، ماشین آلات ، قطعات خودرو ، حمل کانتینر و سایر صنایع تخصص دارد.بنیاد: ۲۰۰۱مقیاس سازمانی: بیش از ۲۰۰ کارمند. بیش از ۱۲۰۰۰ متر مربع فضای تولید و بهره برداری ؛ سالانه ۱۲۰۰۰ تن انواع مخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    به عنوان یک تولید کننده پیشرو در بین مواد خشک کننده ، متخصص در زمینه تولید محصولات خشک کن با کیفیت بالا و راه حل های پیشرفته ضد رطوبت برای مشتریان در صنایع الکترونیک ، پزشکی ، غذایی ، بیوتکنولوژی ، سخت افزار ، ماشین آلات ، قطعات خودرو ، حمل کانتینر و سایر صنایع تخصص دارد.
    بنیاد: ۲۰۰۱
    مقیاس سازمانی: بیش از ۲۰۰ کارمند. بیش از ۱۲۰۰۰ متر مربع فضای تولید و بهره برداری ؛ سالانه ۱۲۰۰۰ تن انواع مختلف ماده خشک کننده تولید و فروخته می شود.
    صلاحیت شرکت: و غیره
    بر اساس استراتژی توسعه تجارت "کشت محلی و چشم انداز جهانی" ، تجارت داخلی این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ شرکت صنعتی و بیش از ۱۰ نماینده در بیش از ۲۰ استان دارد و تجارت بین المللی صدها مشتری و عامل در بیش از ۲۰ کشور توسعه داده است. کشورها ، از جمله ایالات متحده ، آلمان ، انگلستان ، دانمارک ، ژاپن ، استرالیا ، هند ، فیلیپین و سایر کشورها.
    با توجه به مفهوم توسعه شرکت "جستجوی توسعه خارجی از طریق قدرت داخلی جامد" ، تلاش زیادی در زمینه نوآوری فناوری محصول ، فرآیند تولید ، روش های آزمایش ، مدیریت داخلی شرکت و سایر جنبه ها می کند و تلاش می کند محصولات خشک کننده بی عیب و نقص را به مشتریان ارائه دهد. علاوه بر این ، ما از طریق ادغام منابع تحویل و بهینه سازی فرآیندهای تولید و فن آوری پشتیبانی ، از مزایای هزینه مطلق خود در صنعت و خدمات عالی به مشتری اطمینان حاصل می کنیم. با هدف "بسته هوشمند ، مطمئن باشید" ، ما معتقدیم که بهترین منبع شما برای خشک کن ها و محصولات ضد رطوبت خواهد بود.
    سری محصولات:
    خشک کن ظرف
    نشانگر رطوبت
    قوطی خشک کن
    مواد خشک کننده بسته بندی شده
    قرص
    جاذب مایع
    دستگاه برش و دوز اتوماتیک

    بستن
محصولات
فویل آلومینیومی WiseFlex+