ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No.۲۷۲۸ Golden Plaza,YiMeng Road, Lanshan District LinYi City,ShanDong ۲۷۶۰۰۰,P.R. China
  • درباره ما : تیم های از سال ۲۰۰۳ که به تجارت باتری مشغول بودند ، شرکت از تولید اولیه باتری تا تولید مواد باتری یون لیتیوم و باتری را گسترش می دهد.بیشتر کارمندان مدیریت ارشد از مشهورترین حرفه الکتروشیمیایی چین - دانشگاه مرکزی جنوب فارغ التحصیل شده اند که از آن رهبران زیادی در صنعت باتری لیتیوم یون چین ایجاد شده است مانند آقای و غیره با داشتن گروهی از مهندسان و کارکنان باتجربه ، ما می توانیم نه تنها مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تیم های از سال ۲۰۰۳ که به تجارت باتری مشغول بودند ، شرکت از تولید اولیه باتری تا تولید مواد باتری یون لیتیوم و باتری را گسترش می دهد.
    بیشتر کارمندان مدیریت ارشد از مشهورترین حرفه الکتروشیمیایی چین - دانشگاه مرکزی جنوب فارغ التحصیل شده اند که از آن رهبران زیادی در صنعت باتری لیتیوم یون چین ایجاد شده است مانند آقای و غیره با داشتن گروهی از مهندسان و کارکنان باتجربه ، ما می توانیم نه تنها محصولات و فناوری قابل اعتماد ، بلکه خدمات عالی و ارزش واقعی مورد انتظار و لذت ببرید.
    تمرکز خود را بر ساخت و فروش مواد جدید (آند ، کاتد ، جدا کننده ، مواد افزودنی و غیره) باتری لیتیوم یون قرار داده و همچنین مجموعه کاملی از راه حل مواد را به مشتریان ارائه می دهد. محصولات غالب ما عبارتند از: فسفات آهن لیتیوم ، دی اکسید منیزیم لیتیوم ، اکسید کبالت لیتیوم ، اکسید کبالت منگنز لیتیوم ، اکسید آلومینیوم نیکل لیتیوم ، (اکسید آلومینیوم لیتیوم ، اکسید تیتانات لیتیوم ؛ مواد گرافیت ، جدا کننده و سایر لوازم جانبی و غیره برای باتری های لیتیوم یون جدید.
    دارای کارخانه تولید باتری لیتیوم یون است که عمدتا باتری لیتیوم یون برای دوربین ، تلفن همراه ، برنامه تولید می کند. بر اساس خط تولید باتری ، ما می توانیم کلیه خدمات (مواد اولیه ، تجهیزات ، طراحی خط تولید و فناوری و غیره) را برای مجموعه کامل تجهیزات ارائه دهیم تا به مشتریان در راه اندازی آزمایشگاه و آزمایشگاه خط باتری یون لیتیوم کمک کنیم.
    از این به بعد ، گلون بسیاری از پروژه های مهم را در بولیوی ، اندونزی ، هند ، روسیه ، ترکیه و آفریقای جنوبی به پایان رسانده است
    ما بیش از ده سال تیم صادر کننده حرفه ای و باتجربه داریم تا خدمات کاملی را برای همه مشتریان خود ارائه دهیم. ما از کیفیت و خدمات خود اطمینان داریم و اطمینان حاصل کنیم که بهترین خدمات را بر اساس تخصص و قدرت خود ارائه می دهیم. هدف ما این است که یک شرکت جامع در زمینه خدمات یک مرحله ای باتری لیتیوم یون در جهان باشیم.

    بستن
محصولات
دستگاه چین دار هیدرولیک سلول سکه ای GN-CC20
دستگاه تقویم آزمایشگاهی بدون گرم GN-MR-150
دستگاه پوشش وکیوم رومیزی با پوشش حرارتی GN-VC25H
وکیوم میکسر (150/500 میلی لیتر)
فنر سلول سکه ای SS304/316
جداکننده باتری لیتیوم یون
سلول های نوع Swagelok
دستگاه چین دار سکه ای برقی GN-CC20E
هیئت تست سلولی 8 کانالی سکه/دکمه
تراشه های لیتیوم
محفظه سلول سکه (جنس مثبت و قاب منفی) CR20XX
اسپیسر سلول سکه / واشر