ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بازارآهن شادآباد -مجتمع تجاری ۱۷ شهریور -بلوک B/الف -طبقه همکف -پلاک ۱۱۴
  • درباره ما : مجموعه فروشگاه صنعتی پاسارگاد از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه تامین و پخش انواع پیچ و مهره های صنعتی و سایر قطعات صنعتی شروع نموده است. پرسنل این مجموعه همیشه در راستای رفع نیاز بازار عرضه و شرکت های مصرف کننده در سراسر ایران تلاش نموده اند تا بهترین کیفیت را با قیمتهای مناسب ارائه دهند. این مجموعه در سال ۱۳۸۶ مفتخر به کسب عنوان بازرگانی شده و علاوه بر زمینه های فعالیتی ذکر شده،در ز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه فروشگاه صنعتی پاسارگاد از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه تامین و پخش انواع پیچ و مهره های صنعتی و سایر قطعات صنعتی شروع نموده است.

    پرسنل این مجموعه همیشه در راستای رفع نیاز بازار عرضه و شرکت های مصرف کننده در سراسر ایران تلاش نموده اند تا بهترین کیفیت را با قیمتهای مناسب ارائه دهند.

    این مجموعه در سال ۱۳۸۶ مفتخر به کسب عنوان بازرگانی شده و علاوه بر زمینه های فعالیتی ذکر شده،در زمینه واردات پیچ و مهره های صنعتی و ابزار آالات فعالیت خود را آغار نموده.

    مدیران و پرسنل بازرگانی می کوشند تا همانند سنوات گذشته به بهترین شکل ممکن نیاز شرکت ها و بازار عرضه را برآورده سازند.

    هم اینک بازرگانی صنعتی پاسارگاد پس از طی یک دهه تلاش و کسب تجربه در زمینه واردات،تولید و پخش پیچ و مهره و قطعات خاص یکی از فعالان و توسعه دهندگان صنعت و بازار بشمار می رود.

    بستن
محصولات
پیچ ام دی اف
پیچ آلن
آلن مغزی
پیچ خشکه
پيچ هاي دو سر رزوه
پیچ متری
پیچ خودکار
پیچ استوانه
پیچ چوب
پیچ های اتاقی
پیچ چشمی
پیچ شیروانی
پیچ کرپی
مهره شش گوش (مهره آهنی)