ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : یـزد - دروازه قرآن - بلوار نصر - ساختمان آرین سرام
  • درباره ما : شرکت کاشی و سرامیک آرین سرام با رویکرد کیفیت محوری همواره سعی داشته است تا علاوه بر رعایت استانداردهای ملی، گامی بلندتر برداشته و در جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان رعایت استانداردهای کارخانه ای فراتر از استاندارد ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد. شرکت کاشی و سرامیک آرین سرام در سرزمینی که به قنات و قنوت و قناعت مشهور است، در سال ۱۳۸۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰ هزار متر مربع شامل ۴۰ هزار متر م ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کاشی و سرامیک آرین سرام با رویکرد کیفیت محوری همواره سعی داشته است تا علاوه بر رعایت استانداردهای ملی، گامی بلندتر برداشته و در جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان رعایت استانداردهای کارخانه ای فراتر از استاندارد ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

    شرکت کاشی و سرامیک آرین سرام در سرزمینی که به قنات و قنوت و قناعت مشهور است، در سال ۱۳۸۶ در زمینی به وسعت ۲۰۰ هزار متر مربع شامل ۴۰ هزار متر مربع زیربنا و ظرفیت اسمی سالانه ۸ میلیون متر مربع با اشتغال زایی بیش از ۲۵۰ نفر به طور مستقیم تاسیس و در سال ۱۳۹۴ مورد بهره برداری قرار گرفت.

    شرکت کاشی و سرامیک آرین سرام خط مشی کیفیت خود را بر پایه رضایتمندی و خوشنودی مشتریان تعیین نموده و افزایش رضایت مشتریبا ارتقای کیفیت محصولات در کنار ارائه طرحهای بسیار متنوع و خلاقانه و متناسب با سلیقه مشتریان و قیمت مناسب را هدف اصلی خود قرار داده است.

    بستن