ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : خوزستان- اهواز- سیمتری- نبش خیابان وکیلی- پخش خرما مهراس
  • درباره ما : شرکت پدیده اعتماد صنعت سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و از همان سال بصورت رسمی تولید و بسته بندی محصولات خود را آغاز کرد که در شهر اهواز در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع شروع به کار نمود. محصولات شرکت، خرمای گنتار . کبکاب . برحی دیری . زاهدی با نام تجاری (( مهراس )) در محل کارخانه این شرکت توسط مجهزترین ماشین آلات روز دنیا ، بسته بندی و طی یک فرایند کاملا بهداشتی در بخش های مختلف تولید میشود. با توجه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پدیده اعتماد صنعت سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و از همان سال بصورت رسمی تولید و بسته بندی محصولات خود را آغاز کرد که در شهر اهواز در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع شروع به کار نمود. محصولات شرکت، خرمای گنتار . کبکاب . برحی دیری . زاهدی با نام تجاری (( مهراس )) در محل کارخانه این شرکت توسط مجهزترین ماشین آلات روز دنیا ، بسته بندی و طی یک فرایند کاملا بهداشتی در بخش های مختلف تولید میشود.

    با توجه به وجود خرمای مرغوب در منطقه و همچنین قرار گرفتن شهرستان های آبادان و شادگان و همجواری استان های خرما خیز کشور (فارس و بوشهر) ما را بر آن داشت که یک واحد بسته بندی مکانیزه و کاملا بهداشتی در منطقه تاسیس نماییم که به لطف خدا این امر محقق گردید . این شرکت خرما را در بسته های ۱۸۰۰,۱۲۰۰,۷۰۰گرمی و بسته بندی وکیم شده ۴ عددی و ۷۰۰گرم وکیم و همچنین ۱,۳,۵,۱۰کیلویی تحت نظارت اداره بهداشت ،غذا و داروی استان خوزستان به بازار عرضه می نماید. چرخه تولید به این صورت است که ابتدا خرما در جعبه های پلاستیکی از نخلستان ها جمع آوری شده و پس از ورود به شرکت ضد عفونی می شود تا از نظر آفات نباتی و غیره پاکسازی شوند.پس از آن خرما ها توسط پرسنل مجرب شرکت،دست چین و ضایعات آن جداسازی شده و به درجه های ۱و۲ تفکیک می شوند.سپس خرماها به واحد شستوشو و خشک کردن منتقل میشوند.این کار توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک صورت می گیرد .بعد از مرحله خشک کردن خرما ها به واحد بسته بندی انتقال می یابند و با توجه به نیاز بازار و تقاضای خریدان در بسته بندی های مختلف بسته بندی می شود. تنوع دربسته بندی،عدم نیاز به نگهداری خرما در وسایل برودتی(سردخانه و یخچال) و همچنین قیمت مناسب ،استقبال از محصولات را توسط فروشگاه های بزرگ ،سوپرمارکت ها و همچنین مصرف کنندگان موجب گردیده است.

    بستن
محصولات
خرمای خاصویی
خرما کبکاب
خرما گنتار
خرمای زاهدی
خرما برحی
ﺧﺮﻣﺎی ﺷﺎﻫﺎﻧﯽ
خرما استعمران
چیپس خرما
خرما پیارم
خرما ربی
خرما مضافتی