ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- بلوار شیخ بهایی جنوبی - خیابان آقاعلیخانی - کوچه گلستان - پلاک ۱۴ - طبقه هفتم
  • درباره ما : بیوسان فارمد یکی از شرکتهای هلدینگ دارویی برکت می باشد که در تاریخ ۱۳۹۱/۷/۲۹ ثبت گردید. حوزه فعالیت این شرکت تحقیق، توسعه و تولید محصولات بیوسیمیلار، واکسن، آنتی بادیهای مونوکلونال و داروهای پپتیدی می باشد.این شرکت در سه مرکز فعالیت دارد؛ سایت فناوری زیستی و پپتید در یافت آباد / کارخانه اصلی شرکت در شهرک علم و فناوری دارویی برکت واقع در استان البرز / دفتر مرکزی این شرکت شامل بخشهای بازرگ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیوسان فارمد یکی از شرکتهای هلدینگ دارویی برکت می باشد که در تاریخ ۱۳۹۱/۷/۲۹ ثبت گردید. حوزه فعالیت این شرکت تحقیق، توسعه و تولید محصولات بیوسیمیلار، واکسن، آنتی بادیهای مونوکلونال و داروهای پپتیدی می باشد.
    این شرکت در سه مرکز فعالیت دارد؛ سایت فناوری زیستی و پپتید در یافت آباد / کارخانه اصلی شرکت در شهرک علم و فناوری دارویی برکت واقع در استان البرز / دفتر مرکزی این شرکت شامل بخشهای بازرگانی، اداری و مالی مسقر در تهران می باشد.
    شرکت بیوسان فارمد یک شرکت داروسازی معظم و پیشرو در زمینه تحقیق، توسعه و تولید محصولات دارویی بیولوژیک با شرایط کیفی و ایمنی بسیار بالا می باشد که علاوه بر تامین مقدار مورد نیاز این داروها در داخل کشور، بازار دارویی کل منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را مد نظر قرار داده است و در این راستا آخرین فن آوری های روز دنیا را که مطابق با استانداردهای جهانی و منطقه ای می باشند مورد استفاده قرار می دهد. هدف غایی و نهایی شرکت بیوسان فارمد ارتقاء سطح سلامت جامعه و بهبود کیفیت زندگی بیماران در کنار توسعه کمی و کیفی صنعت داروسازی کشور می باشد. شرکت بیوسان فارمد بر اساس اصول محوری خود، در کنار تعهد به تولید محصولات دارویی ایمن، اثربخش و با کیفیت بالا، حمایت همه جانبه از بیماران در راستای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی و فراهم نمودن امکانات درمانی برای آنها را وظیفه خود می داند. محصولات شرکت بیوسان فارمد از دسته پروتئین های دارویی می باشند که در چندین رشته تخصصی پزشکی مانند بیماری های مغز و اعصاب، بیماری های خون و سرطان، بیماری های روماتیسمی، بیماری های کلیه و دستگاه گوارش، زنان و نازایی کاربرد دارند. از جمله حیطه هایی که شرکت بیوسان فارمد فعالیت های علمی، تحقیقاتی و تولیدی خود را بر آن متمرکز نموده بیماری های سیستم اعصاب مرکزی خصوصا بیماری ام اس می باشد که با تلاش بی وقفه متخصصین خود در جهت تولید مطلوب بسیاری از داروهای کنترل کننده این بیماری گام بر می دارد.

    بستن