ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-شهرک صنعتی توس-توس ۲-اندیشه ۱۳-شماره ۸۶۱
  • درباره ما : آنچه که یک مجموعه ی تولیدی و یک سازمان صنعتی را از دیگر همکاران و رقبایش متمایز می سازد خط مشی، سیاست های کلی و ارزش های مورد قبول مدیریت آن سازمان می باشد.شرکت رای صنعت توس سالها ست که با برنامه ریزی بلند مدت و کلان و در پیش گرفتن رویکردی استراتژیک، پایه ها و بنیاد کسب و کار خود را بر برآورده نمودن کامل و حداکثری نیازهای صنعت داخل کشور و خواسته های مشتریان خود بنا نموده است ، بیش از دو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آنچه که یک مجموعه ی تولیدی و یک سازمان صنعتی را از دیگر همکاران و رقبایش متمایز می سازد خط مشی، سیاست های کلی و ارزش های مورد قبول مدیریت آن سازمان می باشد.
    شرکت رای صنعت توس سالها ست که با برنامه ریزی بلند مدت و کلان و در پیش گرفتن رویکردی استراتژیک، پایه ها و بنیاد کسب و کار خود را بر برآورده نمودن کامل و حداکثری نیازهای صنعت داخل کشور و خواسته های مشتریان خود بنا نموده است ، بیش از دو دهه تجربه، سابقه و عملکرد شرکت رای صنعت، گواه مشتری مداری و خوش نامی این مجموعه می باشد.دانش بنیان بودن شرکت منتج به بکارگیری و بومی کردن تکنولوژی هایی نوین در فرآیندهای ساخت این شرکت گردیده است.
    راه اندازی خطوط فرآیند های تولیدی شرکت مانند: خط ریخته گری، خطوط متعدد ماشین کاری، کارگاه مونتاژ، قسمت نقاشی و رنگ و ... این سازمان را قادر نموده تا در کمیت و کیفیت تولید ضمن در اختیار داشتن توانمندی زیاد انعطاف پذیر نیز باشد. مجموع فضای تولیدی و اداری حدود چهار هزار متر مربع بوده که شامل سالن های تولید ، انبارها، فضای آزمایشگاهی ، دپارتمان های مهندسی، کیفیت و مدیریت می باشد.
    رویکرد توسعه محور شرکت رای صنعت توس به پشتوانه نیروی انسانی توانمندی که در اختیار دارد امکان پذیر شده است. و با اجرای متد های روش مند تحقیق و توسعه در مسیر توسعه پایدار گام برمی دارد. پیشرفت همه جانبه ی شرکت با در نظر داشتن دغدغه های زیست محیطی بوده تا مسئولیت اجتماعی سازمان در این حوزه ایفا گردد

    بستن
محصولات
پمپ اسلاری مدل OHM
پمپ اسلاری مدل MVS - OVM
پمپ اسلاری مدل MVT
پمپ اسلاری شلنگی مدل BHX
پمپ اسلاری WHA
پمپ اسلاری مدل MHD
پمپ اسلاری مدل MVF
پمپ اسلاری مدل WHF
پمپ اسلاری مدل WHG
پمپ های آب صنعتی مدل FHA
پمپ های API مدل KHP
قطعات یدکی پمپ ها
هیدروسیکلون
كوپلينگ شلنگ اسلاری