ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان احمد قصیر-کوچه هفدهم-شماره ۲۲
  • درباره ما : شرکت اطلسين افتخار دارد که تکنولوژى توليد اکسیژن به روش PSA را براى اولين بار در ايران در سال ۱۳۶۸ معرفى و در همان سال اولين دستگاه مولد اکسيژن به روش PSA را با ظرفيت ۱۲۰ متر مکعب در ساعت نصب و راه اندازى نموده است. و همچنين اولین دستگاه تولید اکسیژن بیمارستانی را نيز در سال ۱۳۷۰ نصب شده که تا کنون با همان راندمان اولیه مورد ‏بهره‌برداری قرار می‌گیرد.‏ فعاليت ۲۳ ساله ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت اطلسين افتخار دارد که تکنولوژى توليد اکسیژن به روش PSA را براى اولين بار در ايران در سال ۱۳۶۸ معرفى و در همان سال اولين دستگاه مولد اکسيژن به روش PSA را با ظرفيت ۱۲۰ متر مکعب در ساعت نصب و راه اندازى نموده است. و همچنين اولین دستگاه تولید اکسیژن بیمارستانی را نيز در سال ۱۳۷۰ نصب شده که تا کنون با همان راندمان اولیه مورد ‏بهره‌برداری قرار می‌گیرد.‏

    فعاليت ۲۳ ساله اين شرکت در زمينه سيستمهاى PSA و VPSA و نصب و راه اندازى بيش از ۳۰۰ واحد توليد اکسيژن و نيتروژن باعث گرديده تا علاوه بر کاستن هزينه‌ها در بخش پزشکى و صنعت، نيازهاى موجود را شناسائى و بهترين محصول را بر آن اساس ارائه نمايد.

    در اين راستا شرکت اطلسين همواره سعى داشته است محصولات با کيفيت بالا و داراى استانداردهاى روز دنيا را با خدمات قبل از فروش و بعد از فروش مناسب خود تلفيق کند تا گامى در راه توسعه کشور برداشته باشد. لذا در سال ۱۳۸۸ اقدام به استقرار سیستم مدیریت کیفیت نمود و در همان سال گواهینامه ISO۹۰۰۱ را از شرکت DQS آلمان دریافت نمود و در سال ۱۳۹۰ نیز سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO۱۰۰۲ و مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی ISO۱۳۴۸۵ را در شرکت پیاده سازی و در همان سال موفق به اخذ گواهینامه آن از شرکت DQS آلمان گردید.

    ارائه اکسیژن ساز های خانگی و قابل حمل برای بیماران در طی ۲۰ سال گذشته، جایگزینی مناسب برای کپسول های سنگین و خطراناک و پر دردسر برای بیماران و علی الخصوص جانبازان تنفسی بود تا ضمن حل مشکل تامین سیلندر اکسیژن، آرامش و اطمینان خاطر را برای آنها بهمراه داشته باشد.

    ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به بیمارستانها ، مراکز درمانی و بیماران در سراسر ایران، ‌مشوقی شد برای توسعه و تکمیل محصولات شرکت اطلسین در زمینه گازهای طبی و دستگاه های تنفسی و تجهیزات بیمارستانی که می توانید در بخش محصولات وب سایت شرکت اطلاعات تکمیلی را ملاحظه نمایید.

    بستن
محصولات
سیستم گازهای طبی
تجهیزات تنفسی درمان در خانه
چراغهای جراحی و معاینه
تجهیزات گازهای طبی