ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- خیابان ولیعصر -روبه رو پارک ملت-نبش کوچه انصاری-برج ملت -طبقه ۷ -واحد ۱
  • درباره ما : شرکت کبودان شیمی زرین به عنوان اولین شرکت تولیدکننده مواد اولیه فومهای پلی یورتان فعالیت خود را از سال ۱۹۹۴ در ایران آغاز کرده است. این شرکت با بهرهگیری از دستگاهها و تجهیزات تولید اروپایی و امریکایی در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب و استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ توانسته است محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا و یکنواخت به بازار عرضه نماید. آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت کبودان شیمی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کبودان شیمی زرین به عنوان اولین شرکت تولیدکننده مواد اولیه فومهای پلی یورتان فعالیت خود را از سال ۱۹۹۴ در ایران آغاز کرده است. این شرکت با بهرهگیری از دستگاهها و تجهیزات تولید اروپایی و امریکایی در کنار استفاده از مواد اولیه مرغوب و استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ توانسته است محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا و یکنواخت به بازار عرضه نماید. آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت کبودان شیمی یکی از مجهزترین آزمایشگاههای آنالیز و کنترل کیفیت مواد اولیه فومهای پلی یورتان در ایران و خاورمیانه میباشد.
    این شرکت بزرگترین تولیدکننده مواد اولیه پلی یورتان در ایران میباشد که محصولات خود را برای استفاده در صنایع خودروسازی، عایقکاری، ساندویچ پانل و یخچال فریزر، کفش و زیره، مبلمان و دکوراسیون و چسب و درزگیر تولید و عرضه میکند. این شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۳۵۰۰۰ تن، در سالهای اخیر فعالیت خود را علاوه بر بازار داخل ایران به صادرات به کشورهای همسایه و آسیای میانه(CIS)نیز گسترش داده است.

    بستن
محصولات
صنایع کفش و زیره
صنایع خودروسازی
صنایع برودتی و عایق
صنایع مبلمان و دکوراسیون
رنگ های پلی یورتان
انواع واکس های جداکننده قالب
انواع افزودنی ها
ایزوسیانات پری پلیمر
رزین های پلی استر (خطی و آروماتیک)
رزین های پلی اتر