ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - صفادشت -به سمت صنایع میلاد -۱۰۰ متر بعد از صنایع میلاد- پلاک ۲۰
  • درباره ما : این شرکت با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان و تهیه سبد کاملی از محصولات با اجرای چندین طرح توسعه در زمینه تولید کاشی های پرسلانی ، کف و نیز کاشی های تزئینی و دکوراتیو با تنوع چشمگیری از ابعاد توانست تولید خود را تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ مترمربع افزایش دهد. رویال سرام با بکارگیری پیشرفته ترین و بروز ترین ماشین آلات و تجهیزات صنعت سرامیک امکان تولید محصولات لوکس را با کیفیت عالی فراهم نموده است. استف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان و تهیه سبد کاملی از محصولات با اجرای چندین طرح توسعه در زمینه تولید کاشی های پرسلانی ، کف و نیز کاشی های تزئینی و دکوراتیو با تنوع چشمگیری از ابعاد توانست تولید خود را تا ۴.۰۰۰.۰۰۰ مترمربع افزایش دهد.

    رویال سرام با بکارگیری پیشرفته ترین و بروز ترین ماشین آلات و تجهیزات صنعت سرامیک امکان تولید محصولات لوکس را با کیفیت عالی فراهم نموده است.

    استفاده از مواد اولیه مرغوب داخلی و خارجی، بهره گیری از چندین آزمایشگاه پیشرفته در زمینه کاشی و سرامیک، طراحی محصولات جدید، تحقیق و توسعه و نیز حضور و تلاش فراوان کارشناسان مجرب و متخصص صنعت سرامیک رویال سرام را بعنوان تولید کننده برتر داخلی و صادراتی معرفی نموده است.

    بستن