ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - کیلومتر ۶ جاده قدیم ساوه - اسماعیل آباد - ایستگاه کوزه گری
  • درباره ما : صنایع غذایی «همدانیان» تعریف و ارائه راه­کارهای مناسب را جهت بررسی و انتخاب روش­ های لازم و کافی برای تولید، تبدیل و نگهداری موارد غذایی را همواره رسالت خویش می­ داند.بررسی و شناسایی مداوم گونه ­های مناسب مواد اولیّه، ارزش­یابی همیشگی مواد خام، راه­های صحیح غنی کردن مواد، بررسی امکانات دسترسی به محصولات و انجام امور تحقیقی برای توسعه واحدهای تولیدی بیش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع غذایی «همدانیان» تعریف و ارائه راه­کارهای مناسب را جهت بررسی و انتخاب روش­ های لازم و کافی برای تولید، تبدیل و نگهداری موارد غذایی را همواره رسالت خویش می­ داند.
    بررسی و شناسایی مداوم گونه ­های مناسب مواد اولیّه، ارزش­یابی همیشگی مواد خام، راه­های صحیح غنی کردن مواد، بررسی امکانات دسترسی به محصولات و انجام امور تحقیقی برای توسعه واحدهای تولیدی بیش­تر و ارتقاء کیفیّت محصولات در بالاترین سطح ممکن، مسؤولیّت دائمی این سازمان است.
    برنامه آتی صنایع غذایی «همدانیان» ارائه محصولات با بسته بندی ­های جدید و متفاوت است تا تصویری نو از محصولات خود را به نمایش گذارد. هم­چنین امیدوار است تا رضایت مشتری را مانند سال­های گذشته، همراه خود داشته باشد.

    بستن
محصولات
سس گوجه فرنگی
کنسرو نخود فرنگی
کنسرو لوبیا چیتی و قارچ
رب گوجه فرنگی
سرکه سفید و قرمز
سس فلفل قرمز
کنسرو لوبیا چیتی