ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : N۲۲, Xianlongwan, Xianyin South Road, Qixia District, Nanjing, China.
  • درباره ما : متخصص در توسعه و بازاریابی راه حل های نظارت و اندازه گیری نوآوری است ، با بیش از ۱۰۰ کارمند ، ۵۲۰۰ کارگاه غیر گرد و غبار ، ۱۲ سال تجربه در اندازه گیری فعلی ، دارای گواهینامه ، یک ساعت و نیم به بندر شانگهای می رسد. به این ترتیب ما کیفیت خوب و قیمت رقابتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان حفظ می کنیم.به عنوان تولید کننده و تامین کننده پیشرو در زمینه سنسور و فناوری اندازه گیری با بیش از ۱۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    متخصص در توسعه و بازاریابی راه حل های نظارت و اندازه گیری نوآوری است ، با بیش از ۱۰۰ کارمند ، ۵۲۰۰ کارگاه غیر گرد و غبار ، ۱۲ سال تجربه در اندازه گیری فعلی ، دارای گواهینامه ، یک ساعت و نیم به بندر شانگهای می رسد. به این ترتیب ما کیفیت خوب و قیمت رقابتی را برای مشتریان خود در سراسر جهان حفظ می کنیم.
    به عنوان تولید کننده و تامین کننده پیشرو در زمینه سنسور و فناوری اندازه گیری با بیش از ۱۰ سال سابقه ، م و قابل اعتمادترین راه حل های حسگر موجود را ارائه می دهد.
    ۱. مبدل جریان و ولتاژ حلقه باز و بسته اثر هال ، فرستنده های جریان ، مبدل های نشت. به طور کامل سنسورهای را با کیفیت و عملکرد عالی جایگزین کنید.
    ۲. کلیدهای مجاورت هال ، سنسورهای مجاورت استقرایی ، سنسورهای مجاورت فوتوالکتریک. مربوط به سنسورهای مجاورت است.
    ۳. سنسورهای دما ، فرستنده های دما
    ۴. ترانس های جریان و ترانس های بالقوه
    ۵. سنسور فشار / فرستنده
    ۶. سنسور سطح / فرستنده
    با بیش از یک دهه تجربه در اندازه گیری فعلی ، ما یک تیم حرفه ای و بلندپرواز با جدیدترین فناوری تولید داریم. ما نه تنها به کیفیت و راه حل های کامل برای مصرف کنندگان خود اختصاص داده ایم ، بلکه متعهد به تخصص فنی ، خدمات و رضایت مشتری هستیم.

    بستن
محصولات
CHK_BS15D4H
CHK_FK15D4H
CHB_BS3S1H
CHB_DS5S6H
CHB_ES3S6H
CHB_ES5S6H
CHB_LSP3S1H
CHB_LTA5S2H
CHB_LTA24S2H
آبپاش ویرسا VYRSA
CHB_LF15D
CHB_HXS5S