ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹ Xingguang Road, Wu Dang, Guiyang, Guizhou, China
  • درباره ما : واقع در منطقه ملی صنعتی با فناوری پیشرفته چین ، . چین. مساحت آن حدود ۱۰۰ هکتار و بیش از ۲۰۰۰ کارمند در آن است. این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که عمدتا در تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی ابزار نوری متمرکز است. ما بیش از ۴۰ سال تجربه در این زمینه داریم و همیشه به عنوان یک شرکت بزرگ تحت حمایت دولتهای محلی ، استانی و ایالتی با آنها برخورد می کنیم. علاوه بر این ، ما شرکت سازگار با هستی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    واقع در منطقه ملی صنعتی با فناوری پیشرفته چین ، . چین. مساحت آن حدود ۱۰۰ هکتار و بیش از ۲۰۰۰ کارمند در آن است. این یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که عمدتا در تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی ابزار نوری متمرکز است. ما بیش از ۴۰ سال تجربه در این زمینه داریم و همیشه به عنوان یک شرکت بزرگ تحت حمایت دولتهای محلی ، استانی و ایالتی با آنها برخورد می کنیم. علاوه بر این ، ما شرکت سازگار با هستیم و محصولات ما جوایز موفقیت علمی پژوهشی اعطا شده توسط دولت های استانی ، وزیری و ایالتی را کسب کرده اند.
    در سال ۱۹۶۶ ، بخشی از از شانگهای به گویانگ نقل مکان کرد و کارخانه ای را تولید کرد که عمدتا ابزار اندازه گیری نوری تولید می کند. بقیه نیز به گویانگ نقل مکان کردند و کارخانه جدیدی به نام در سال ۱۹۶۸ تأسیس کردند که عمدتا ابزارهای نوری فیزیکی تولید می کند. در مارس ۱۹۷۹ ، شروع به کار کرد و به بزرگترین شرکت نوری و در آن زمان بزرگترین شرکت خط تبدیل شد. سپس ، در ژانویه ۲۰۰۲ ، دارایی را دوباره ادغام کرد و یک شرکت جدید را تأسیس کرد ، شرکت . این الگوهای مدیریت مدرن را اتخاذ می کند ، اصلاحات را تعمیق می بخشد ، به معرفی و برخورد با افراد با استعداد می پردازد. بنابراین یک تغییر بزرگ در مدت زمان کوتاهی اتفاق افتاد و از شهرت خوبی در این خط برخوردار شد. زینتیان پیچ و خم هایی را پشت سر گذاشت ، بیش از ۴۰ سال تجربه و تکنیک را جمع کرد و سرانجام به مرز فعلی رسید.

    بستن