ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO.۴۸۵ YanJia Road, WangHai Town,JiaXing,ZheJiang,China
  • درباره ما : در ۱۸ نوامبر ۲۰۰۴ تأسیس شد که در پارک علم و فناوری هایان ، ، جاده یانبی ، ژجیانگ چین واقع شده است.هدف ما طراحی و ساخت چندین سری از محصولات برای سیستم های قدرت است. با تأییدیه های ، ما همیشه اصل تولید بهترین کیفیت ، بهترین خدمات و بهترین مهارت های فنی را حفظ کرده ایم.برای بیش از ۱۰ سال ، در تولید با دوام ترین و پایدارترین محصولات برای استفاده از سیستم های برق همکاری و تلاش کرده است. ما از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در ۱۸ نوامبر ۲۰۰۴ تأسیس شد که در پارک علم و فناوری هایان ، ، جاده یانبی ، ژجیانگ چین واقع شده است.
    هدف ما طراحی و ساخت چندین سری از محصولات برای سیستم های قدرت است. با تأییدیه های ، ما همیشه اصل تولید بهترین کیفیت ، بهترین خدمات و بهترین مهارت های فنی را حفظ کرده ایم.
    برای بیش از ۱۰ سال ، در تولید با دوام ترین و پایدارترین محصولات برای استفاده از سیستم های برق همکاری و تلاش کرده است. ما از سراسر جهان به بازخورد و اعتبار بازاریابی عالی مشتری دست یافته ایم.
    محصولات ما هم به ابزار اندازه گیری و هم به سیستم های توزیع نیرو برای تاسیسات و صنایع وابسته اعمال شده است. و ما همچنین سری متنوعی از محصولات را برای پاسخگویی به تقاضاهای مختلف بازاریابی مانند سری فرستنده قدرت با قابلیت اطمینان بالا ، صفحه نمایش انتقال ، متر انرژی الکتریکی سو عملکرد ، کنترل کننده دما و غیره تولید کرده ایم.
    ما واقعاً اعتقاد داریم که ارائه بهترین خدمات به مشتریان هدف اصلی ما و مسئولیت طولانی مدت ماست.
    با کار گروهی روحیه ، تجارت ما با موفقیت به بازارهای جهانی گسترش یافته است. تمام محصولات در اصل طراحی و ساخته شده اند .
    ما به طور مستمر در حال تحقیق و توسعه محصولات با تکنولوژی پیشرفته به منظور پاسخگویی به تقاضای فزاینده برق هستیم. برای بهبود مدیریت کسب و کار و تضمین کیفیت ، ما (کنترل کیفیت گسترده شرکت) را کاملاً گام به گام با کیفیت مطابق با روش تولید خود مطابق با اجرا می کنیم

    بستن
محصولات
میز تست کنتور انرژی الکتریکی سه فاز فشار قوی DEC-9303H
فرستنده سیگنال ایزوله شده سری IP U/I
برق سنج پنل دیجیتال
مبدل های ولتاژ متناوب FPV&FPVX
برق سنج پنل دیجیتال
برق سنج پنل دیجیتال