ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : A۶۰۳, Resplendence Mansion, No. ۳۸۱, Kangli Road, Dalang, Dongguan, Guangdong, China
  • درباره ما : یک شرکت نوآورانه متمرکز بر توسعه و تولید اسفنج و کمک های زیبایی است. ما بیش از ۱۰ سال تجربه در این زمینه داریم.محصولات اصلی ما شامل انواع وسایل کمکی زیبایی مانند اسفنج آرایش ، اسفنج کنیاک ، برس ماساژ پوست سر ، پد پاک کننده آرایش ، برس آرایش و سایر ابزارهای آرایش می باشد.ما می توانیم برای تمام وسایل کمکی آرایش از جمله راه حل های طراحی ، تولید ، بسته بندی ، نگهداری و تحویل "خدمات کامل" ارا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت نوآورانه متمرکز بر توسعه و تولید اسفنج و کمک های زیبایی است. ما بیش از ۱۰ سال تجربه در این زمینه داریم.
    محصولات اصلی ما شامل انواع وسایل کمکی زیبایی مانند اسفنج آرایش ، اسفنج کنیاک ، برس ماساژ پوست سر ، پد پاک کننده آرایش ، برس آرایش و سایر ابزارهای آرایش می باشد.
    ما می توانیم برای تمام وسایل کمکی آرایش از جمله راه حل های طراحی ، تولید ، بسته بندی ، نگهداری و تحویل "خدمات کامل" ارائه دهیم. ما استودیوی طراحی ، امکانات تولید قالب ، اتاق تولید و انبارداری خود را داریم. بازارهای هدف ما جهانی هستند و حجم گسترده ای در اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا و روسیه دارند.
    خدمات و کیفیت برای خانم زیبایی اهمیت زیادی دارد. همه مواد ما آزمایشات انطباق را برای ایمنی گذرانده و بدست آورده اند. کارخانه ما از انطباق کامل ممیزی برخوردار است و ما با بسیاری از مارک های بزرگ مانند کار می کنیم.
    علاوه بر این ، همه کارکنان فروش ما بسیار باتجربه هستند. بیشتر اعضای تیم بیش از ۱۰ سال تجربه در این صنعت دارند. این اطمینان می دهد که ما قادر به ارائه بهترین خدمات و بهترین محصولی هستیم که در این زمینه ارائه می دهیم و به شما مزیت رقابتی می دهیم.
    خانم زیبایی - دستیار زیبایی خصوصی شما. خودت را زیبا کن ، زندگی خود را زیبا کن!

    بستن