ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/u_6053034
  • آدرس : تهران - میدان ونک -خیابان ملاصدرا - بین شیراز و شیخ بهایی - پلاک ۱۲۷ - واحد ۲۰
  • درباره ما : یک تیم جوان و پویا که بطور پیوسته آموزش دیده و بازار فعلی را مورد مطالعه قرار داده تا با راهکارهای فنی و طراحی در زمینه کاشی و سرامیک به نیازهای بازار پاسخ دهد . ما به ارائه نسل جدیدی از محصولات با ارزش افزوده بالا که از طریق تحقیق و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی تولید می گردد ، متعهد هستیم . از زمان تاسیس کاشی لوتوس ۹ سال سپری میشود ، این در حالیست که این شرکت هم اکنون یکی از پیشروان ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تیم جوان و پویا که بطور پیوسته آموزش دیده و بازار فعلی را مورد مطالعه قرار داده تا با راهکارهای فنی و طراحی در زمینه کاشی و سرامیک به نیازهای بازار پاسخ دهد . ما به ارائه نسل جدیدی از محصولات با ارزش افزوده بالا که از طریق تحقیق و استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی تولید می گردد ، متعهد هستیم . از زمان تاسیس کاشی لوتوس ۹ سال سپری میشود ، این در حالیست که این شرکت هم اکنون یکی از پیشروان صنعت کاشی و سرامیک ایران است و هر ساله با طراحی و توسعه محصولات خود ، به تولید و عرضه طیف وسیعی از این محصولات به بیش از ۲ میلیون متر مربع می پردازد .
    ارزش های انسانی در قلب موفقیت ما قرار دارند : تعهد ، تمرکز بر مشتری ، خدمات ، طراحی محصولات با کیفیت در جهت افزودن ارزش به این محصولات و تمام مشتریانی که به این گروه پر توان اعتماد دارند . با تبدیل شدن به یک گروه صنعتی پیشرو در صنعت کاشی و سرامیک ، ما به تعهدات زیست محیطی خود در حفظ و پایداری که با استفاده از نوآوری های فنی و تکنولوژیکی بوسیله تحقیق ، طراحی و تولید با مواد با کیفیت ، که مارا به سطح دیگری از پیشرفت میرسانند ، عمل میکنیم . ما از آلودگی اتمسفری ، آب و خاک دوری نموده و در جهت کاهش و محدودسازی آنها تلاش میکنیم . ما با ارزش هایی چون : علاقه به مردم – تمرکز بر مشتری – روحیه کار تیمی- تعهد - یکپارچگی و سازگاری شناخته میشویم .

    بستن